El Consell de Ministres preveu 16,3 milions per a aquestes obres

Un any desprs de la polmica pels dos carrils del tnel de Vielha, que finalment es va obrir amb tres carrils, aquest divendres el Consell de Ministres ha donat llum verda a les obres que s'havien d'haver fet abans de posar en marxa el nou pas soterrat de la Val d'Aran. Es tracta de l'accs que va quedar pendent per connectar el tnel vell amb el nou.



| Lleida

Un any desprs de la polmica pels dos carrils del tnel de Vielha, que finalment es va obrir amb tres carrils, aquest divendres el Consell de Ministres ha donat llum verda a les obres que s'havien d'haver fet abans de posar en marxa el nou pas soterrat de la Val d'Aran. Es tracta de l'accs que va quedar pendent per connectar el tnel vell amb el nou. Recordem que el tnel vell es va tancar al trnsit ara fa un any, quan va entrar en funcionament el nou tnel de Vielha, precisament, perqu no hi havia la connexi que avui s'ha aprovat.

Aquestes obres, que s'han pressupostat en 16,3 milions d'euros, han de servir perqu els camions amb matries perilloses, que noms han de circular pel tnel vell de Vielha, puguin tenir un carril d'accs a la boca nord del tnel, en direcci a la Val d'Aran. Concretament, el que es far s un pas inferior sota l'actual N-230 per tal que les matries perilloses que surtin del tnel vell en direcci a l'Aran no surtin al mateix nivell que la resta de trnsit que circula pel tnel nou. Recordem que el tnel vell i el nou de Vielha sn paral.lels.



Font